Regulamin Salonu


Regulamin Pracowni Fryzjersko-Kosmetycznej

1. W celu skontaktowania się z Salonem prosimy dzwonić pod numer telefonu 533-120-500 lub zapraszamy bezpośrednio do nas w godzinach PON-PT: 10-21, SB: 9-14. Nie odpowiadamy na maile, wiadomości z FB ani smsy w sprawie wolnych terminów lub rezerwacji wizyt.

2. Jeżeli nie odbieramy telefonu proszę się nie martwić, oddzwonimy w najbliżej wolnej chwili.

3. Podczas przyjmowania zapisów prosimy o podanie imienia i nazwiska oraz numeru kontaktowego.

4. Na życzenie Klientki/a wysyłamy smsy tzw. "przypominajki" z informacją o terminie wizyty.

5. Anulowanie rezerwacji przyjmujemy najpóźniej do dnia poprzedzającego wizytę. W tym celu należy skontaktować się z nami dzwoniąc lub przychodząc do Salonu. 

6. W przypadku nie odwołania wizyty i nie stawienia się w umówionym terminie Klient/ka nie zostaną ponownie przyjęci w naszym Salonie, a pozostałe zapisy zostają anulowane.*

7. Jeżeli spóźnienie na wizytę wyniesie więcej niż 15 min, niestety ale usługa nie zawsze będzie mogła być zrealizowana lub też będzie zrealizowana tylko częściowo. W przypadku strzyżeń męskich lub dziecięcych dopuszczalne spóźnienie wynosi 10 min. 

8. Pobieramy zadatek w wysokości 150 zł przy zapisach na keratynowe prostowanie włosów.

9. Zadatek przyjmujemy najpóźniej tydzień przed umówioną wizytą. Jest on bezzwrotny (nawet z przypadku anulowania zapisu). Po wykonanej usłudze kwota zadatku odliczana jest od ceny usługi. Jeżeli zadatek nie zostanie wpłacony, wizyta zostaje anulowana. 

10. Konsultacje są bezpłatne i przeprowadzane w ustalonym wspólnie terminie lub w miarę możliwości telefonicznie. Na konsultację zazwyczaj przeznaczamy 15 min. 

11. Ceny usług wykonanych poza standardowymi godzinami pracy Salonu wzrastają o 50% i wzwyż. 

12. W celu zgłoszenia reklamacji lub zażalenia należy zgłosić się bezpośrednio do Salonu lub zadzwonić najpóźniej tydzień od wykonania usługi lub przykrego zdarzenia.

13. Poprawa reklamowanej usługi będzie możliwa po pozytywnym jej rozpatrzeniu w pierwszym wolnym terminie dogodnym dla obu stron. 

14. Jeżeli Klient/ka będzie zwlekać dłużej niż 7 dni od wizyty ze zgłoszeniem reklamacji nie będzie ona uwzględniona. 

15. Warunki poprawienia reklamowanej usługi są ustalane indywidualnie. Klient/ka otrzymuje te informacje w momencie pozytywnego rozpatrzenia reklamacji. 

16.  Podanie danych osobowych, o których mowa w pkt 3 jest dobrowolne, ale niezbędne do zawarcia umowy i realizacji usługi oferowanej w naszym Salonie. W przypadku ich niepodania, nie zostanie wykonana zamawiana usługa. Twoja dane osobowe, w szczególności dane wrażliwe, chronione są z najwyższą starannością. W tym celu, wdrożyliśmy m.in. adekwatne procesy i procedury oraz środki mające to zapewnić.

17. Klient/ka posiada prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie, a jej cofnięcie pozostaje bez wpływu na przetwarzanie danych, którego dokonano na podstawie tejże zgody przez jej cofnięciem.

18. Zastrzegamy sobie prawo do odmowy realizacji usług jeżeli Klient/ka zgłasza się na wizytę z np.: przeziębieniem, katarem, kaszlem lub inną aktywną chorobą wirusową/bakteryjną

19. Klient lub Klienta w chwili umówienia się na wizytę akceptuje regulamin, który dostępny jest również w Salonie. 

20. Właściciel zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w regulaminie.

*ptk 6. Istnieje ewentualność dalszego zapisywania Klientki/a pomimo braku anulacji wizyty tylko pod warunkiem wpłacania zadatku w wysokości 50% ceny usługi. Zadatek jest bezzwrotny (nawet w przypadku anulowania wizyty) i przyjmowany jest w dniu umówienia się na usługę lub najpóźniej dzień po. 


Regulamin Kart upominkowych

1. Karta upominkowa jest ważna 2 miesiące od daty zakupu. Po upływie tego okresu nie ma możliwości realizacji kuponu upominkowego. 

2. W razie umówienia się na wizytę i nie stawienie się w salonie w danym terminie bez uprzedzenia z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem Kupon uważa się za zrealizowany.

3. W celu anulowania wizyty należy zadzwonić  pod numer: 533-120-500

4. W razie spóźnienia się na wizytę powyżej 15 min. usługa nie zawsze będzie mogła być zrealizowana lub też będzie zrealizowana częściowo.

5. Przy korzystaniu z Karty Upominkowej nie wydaje się reszty, ani nie dokonuje się zwrotów pieniędzy. Kwotę pozostałą na Karcie można wykorzystać przy kolejnej wizycie, o ile wciąż Kupon jest ważny.

6. Usługi z karty podarunkowej nie podlegają wymianie na inne zabiegi lub usługi.

7. Regulamin dostępny jest również w Salonie. 

8. Właściciel zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w regulaminie.